خبرگزاری کار ایران

تردد بیش از ۱۹۳ هزار زائر از مرز مهران طی ۵ روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۵۳۰

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از ابتدای ماه صفر تا این لحظه بیش از ۱۹۳ هزار زائر از مرز مهران تردد کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار جمال سلمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طی ۵ روز گذشته بیش از ۱۹۳ هزار زائر از طریق پایانه مرزی مهران جهت زیارت عتبات عالیات به کشور عراق تردد کرده‌اند. 

وی با بیان این که تعداد ۱۰۳ گیت در مرز مهران آماده ارائه خدمات به زائران حسینی (ع) هستند، اضافه کرد: با افزایش تردد زائران در روزهای آینده تمامی گیت‌ها فعال و الحمدلله با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در این مدت مشکلی از بابت تاخیر در خروج زائران بوجود نیامده است. 

این مسئول انتظامی خدمتگزاری بی‌منت و صادقانه به زائران را افتخار برای مجموعه پلیس دانست و تصریح کرد: با توجه به گرمی هوا بیشترین تردد زائران در ساعات پایانی روز صورت می‌گیرد که در شب گذشته تا کنون بیش از ۴۰ هزار تردد در مبادی پلیس گذرنامه شهر مهران ثبت شده است. 

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر این که هم‌اکنون مدت زمان معطلی زائران را در گیت ها به کمتر از ۴ ثانیه کاهش داده‌ایم، اظهار کرد: پلیس به تناسب ورود زائران، تعداد گیت‌های خروجی به طرف عراق را افزایش خواهد داد. 

وی با تاکید بر این که پلیس از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند تا زائران عزیز در کمال امنیت و آرامش به عتبات عالیات مشرف شوند، گفت: از زائران می‌خواهیم تا از عجله و شتاب و ازدحام به هنگام خروج از مرز خودداری کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز