خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد:

تردد روان وسایل نقلیه در مرزهای ایلام با وجود حضور چشمگیر زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۷۸۰

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: با تمهیدات اندیشیده‌شده و آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم در بحث ورود و خروج زوار مبنی بر افزایش گیت‌ها، با وجود حضور چشمگیر زائران اربعین حسینی (ع) در حال حاضر تردد در مرزهای استان ایلام به صورت روان انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس راهور فراجا، سردار سید تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در حاشیه بازدید از جاده‌های استان ایلام و مرز مهران اظهار داشت: در حال حاضر تردد وسایل نقلیه در استان ایلام به‌ویژه شهر مهران پرحجم ولی روان است و تا کنون هیچ‌گونه مشکل و گره ترافیکی نداشته‌ایم.

وی افزود: الحمدالله با تمهیدات اندیشیده‌شده و آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم در بحث ورود و خروج زوار مبنی بر افزایش گیت‌ها، با وجود حضور چشمگیر زائران اربعین حسینی (ع) در حال حاضر تردد در مرزهای استان ایلام به صورت روان انجام می‌شود. 

حسینی با اشاره به توصیه‌های ترافیکی خاطرنشان کرد: اولین و مهم‌ترین نکته برای سفر ایمن، داشتن آمادگی ذهنی کاربران جاده‌ای برای سفر است و رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی، باید برنامه‌ریزی لازم برای سفری ایمن را داشته باشند، همچنین لازم است ضمن داشتن اطلاعات لازم راه‌ها و مسیر حرکت، قبل از شروع سفر نیز با استراحت کافی، از مصرف داروهای خواب‌آور که باعث کاهش توجه در رانندگی می‌شود، خودداری شود.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: رانندگان از سالم بودن خودروی خود با بازدید از وضعیت تایرهای خودرو، چراغ‌ها، علائم هشداردهنده، تجهیزات سرمایشی و ایمنی و همراه داشتن تجهیزات هشداردهنده برای مواقع نیاز مطمئن شوند. همچنین رانندگان برای تردد ایمن و سفر بدون خطر در جاده باید بدون عجله و شتاب و با آرامش کامل رانندگی و به ازای هر دو ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه در مکان‌های امن و تعیین‌شده استراحت کنند. 

وی در پایان تصریح کرد: رانندگان باید از توقف غیراضطراری در حاشیه راه‌ها پرهیز و از ارتکاب رفتارهای پرخطر ازجمله سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز و انحراف به چپ در راه‌های دوطرفه که عامل بیشتر تصادفات جاده‌ای است، خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز