خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تهران مطرح کرد:

انتقاد از تداوم حضور خرده‌فروشان و معتادان در میدان امام حسین (ع)

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۰۴۴

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پاک شدن میدان امام حسین (ع) از خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان به همکاری قوه قضاییه و نیروی انتظامی در کنار شهرداری نیاز دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، علیرضا نادعلی در خصوص وضعیت میدان امام حسین (ع) و تجمع معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر در این محدوده، اظهار کرد: چند مرتبه همکاران ما در کنار پلیس، این افراد را جمع‌آوری کردند، اما متأسفانه هنوز این فضا ادامه دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: بنده درخواست کردم معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری و مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی، گزارشی از قرارگاه اجتماعی ارائه دهند تا بدانیم چه موانعی برای رفع این مشکل وجود دارد.

وی با بیان این که باید مباحث و موانع بیان شود تا به برطرف شدن آن کمک کنیم، یادآور شد: اگر دستگاه‌هایی همچون فرماندهی نیروی انتظامی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و قوه قضاییه در کنار شهرداری قرار بگیرند، قطعا این نقطه نیز از تجمع معتادان پاک خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران همچنین خاطرنشان کرد: ادامه چنین شرایطی قابل تحمل نیست و امیدواریم با همکاری‌های شکل‌گرفته، موانع برطرف شود که البته ثمربخشی این امیدواری، مطالبه و پیگیری ما را می‌طلبد.

گفتنی است پیش از این، نادعلی در یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران نسبت به تجمع خرده‌فروشان مواد مخدر در تقاطع میدان امام حسین (ع) و خیابان انقلاب تذکر داده و خواستار جمع‌آوری این افراد شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز