خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد:

آخرین مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۱۱۹

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان غایب در صورت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی تا قبل از تاریخ ۱۴۰۲/۷/۰۱ که درنهایت منجر به اعزام به خدمت درماه‌های آینده شود، از بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایلنا، سردار تقی مهری در خصوص آخرین مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب اظهارکرد: کلیه مشمولان غایبی که تا کنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده‌اند و یا مشمولان دارای برگ آماده به خدمت که به هر دلیل در اعزام‌های قبل از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ حضور نیافته‌اند، در صورت تعیین وضعیت خدمت تا قبل از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ که درنهایت منجر به اعزام به خدمت در ماه‌های آینده شود، از بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره‌مند می‌شوند. 

وی افزود: ملاک بخشش فرماندهی معظم کل قوا معرفی و ثبت درخواست مشمولان تا قبل از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ است و چگونگی غیبت (غیبت اولیه و عدم حضوردر یگان) و یا تاریخ اعزام به خدمت تعیین‌شده بر استفاده مشمولان غایب از بخشش اضافه خدمت تاثیری ندارد. البته تبعات دیگر ناشی از غیبت مانند ممنوعیت خروج از کشور، ممنوعیت ادامه تحصیل و... کماکان پابرجا است.

براساس اعلام پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی فراجا به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز