خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان محیط‌زیست:

سرعت اجرای مصوبات ایمن‌سازی جاده عبور یوزپلنگ‌ها مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۰۱۳

معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست بر لزوم تسریع در اجرایی شدن مصوبات ایمن‌سازی جاده میامی - سبزوار به عنوان کریدور اصلی عبور یوزپلنگ‌های آسیایی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا،️ ️حسن اکبری پس از بازیدید از نحوه اجرای مصوبات ایمن‌سازی جاده میامی -  سبزوار به عنوان کریدور اصلی عبور یوزپلنگ‌های آسیایی گفت: برای تسریع در روند اجرای مصوبات مشترک سازمان محیط‌زیست و وزرات راه، باید از ظرفیت‌های مردم و بخش خصوصی استفاده شود، زیرا اجرایی شدن این مصوبات در قالب یک طرح دولتی زمان‌بر و طولانی‌مدت خواهد بود.

وی افزود: یکی از مهمترین مصوبات برای ایمن‌سازی این جاده، کاهش سرعت خودروها در این مسیر بود که به رغم تصویب در کمیسیون راه‌های کشور هنوز اجرایی نشده است. 

براساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست، اکبری با بیان این که وزارت راه در حوزه نصب تابلوهای هشداردهنده عبور یوزپلنگ اقدامات مطلوبی انجام داده است، گفت: سرعت اجرایی شدن مصوبه نصب دوربین سرعت‌سنج و نورپردازی جاده با وضعیت بحرانی جمعیت یوزپلنگ همخوانی ندارد.

معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست در پایان تاکید کرد: در مجموع سرعت اجرای مصوبات ایمن‌سازی جاده عبور یوزپلنگ‌ها هنوز مطلوب نیست. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز