خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا:

زائران اربعین زمان بازگشت خود را مدیریت کنند/ عراق همکاری بسیار خوبی با زوار ایرانی داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۰۱۸

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی از زائران اربعین خواست تا ضمن این که زمان بازگشت خود از این سفر معنوی را مدیریت می‌کنند، نسبت به استراحت کافی در طول مسیر هم اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش ایلنا، سردار احمدرضا رادان با حضور در قرارگاه رسانه‌ای اربعین حسینی (ره) مستقر در پایانه خسروی اظهار داشت: به فضل الهی مراسم اربعین امسال پروشورتر از سال‌های گذشته در حال انجام است.

وی با بیان اینکه زائران اربعین سفر خود را به عتبات عالیات با انتخاب مرزهای مختلف به‌خوبی مدیریت کردند، گفت: امسال مرز خسروی مورد استقبال خوب زوار قرار گرفت، به گونه‌ای که ترددها از این مرز نسبت به سال گذشته چند برابر شده و رشد بسیار خوبی داشته است.

فرمانده فراجا تصریح کرد: همان‌گونه که زوار در مسیر رفت به توصیه‌های پلیس عمل کردند، انتظار می‌رود همین روند هم در مسیر برگشت اتفاق بیفتد و زوار با خادمان خود در مجموعه فراجا همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ادامه داد: از زائران گرامی که با خودروی شخصی به سمت شهر و محل سکونت خود بازمی‌گردند در خواست می‌شود ضمن مدیریت بازگشت خود از سفر، حتما نسبت به استراحت کافی در طول مسیر اهتمام لازم را داشته باشند.

وی همچنین از مسئولان و مردم کشور عراق هم برای همکاری بسیار مناسب و همه‌جانبه با زائران ایرانی قدردانی کرد و گفت: اگر این تعامل و هم‌افزایی نبود، زائران ایرانی با این سهولت نمی‌توانستند به زیارت ائمه اطهار (ع) مشرف شوند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، رادان در پایان از زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و عموم مردم خواست تا خادمان خود در مجموعه انتظامی را از دعای خیر خود بی‌نصیب نگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز