خبرگزاری کار ایران

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا اعلام کرد:

آغاز موج بازگشت زائران در پایانه‌های مرزی کشور/ بیش از ۳ میلیون نفر عازم پیاده‌روی اربعین شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۵۹۱

رئیس قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی (ع) به کشور از هموطنانی که با خودروی شخصی به پایانه‌های مرزی مراجعه کرده‌اند، درخواست کرد که قبل از شروع رانندگی و در طول مسیر استراحت کافی داشته باشند.

به گزارش ایلنا، سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده و رئیس قرارگاه اربعین فراجا ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان، اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری مطلوب مردم و زائران بیش از ۳ میلیون نفر از پایانه‌های مرزی عازم کشور عراق و شرکت در پیاده‌روی اربعین شده‌اند.

وی افزود: با نزدیک شدن به اربعین، موج بازگشت زائران آغاز شده است و حدود یک میلیون نفر از هموطنان با گذر از گیت‌های ورودی وارد کشور شده‌اند.

رئیس ستاد اربعین فراجا با بیان این که بیش از ۷۰ درصد از زائران با خودروی شخصی به پایانه‌های مرزی مراجعه کرده‌اند، از رانندگان درخواست کرد که حتما قبل از شروع رانندگی و در طول مسیر استراحت کافی داشته باشند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، شرفی در پایان خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران به کشور پیش‌بینی شده است و دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز