خبرگزاری کار ایران

کشف زمین‌خواری ۶۷ میلیاردی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۷۰۷

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف زمین‌خواری ۶۷ میلیارد تومانی و دستگیری کلاهبرداری که با جعل سند، قصد فروش ۲۱۰ متر از اراضی دولتی را داشت، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیرقانونی ۲۱۰ متر مربع از اراضی دولتی در محدوده مزرداران تهران، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ پس از بررسی‌های همه‌جانبه، متهم را که با جعل سند رسمی مدعی مالکیت بر قطعه زمین دولتی بود، شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم با همکاری چند تن از همدستانش ضمن جعل سند رسمی مالکیت، قصد فروش قطعه زمین مذکور را به شخص معینی دارند. 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی و شناسایی مخفیگاه متهم، وی در یک عملیات پلیسی دستگیر شد و به مقر پلیس انتقال یافت. متهم در پی‌جویی‌های انتظامی به جعل سند مالکیت و قصد خود مبنی بر فروش مال غیر اعتراف کرد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، بهرامی در پایان ارزش زمین آزادشده از چنگ متهم را براساس نظر کارشناسان ۶۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز