خبرگزاری کار ایران

رشد ۲.۵ برابری تولید آسفالت در تهران نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۷۱۲

سخنگوی کمیته آسفالت شهرداری تهران با بیان این که براساس تحقیقات ۵۸ درصد شهروندان از عملیات بهسازی آسفالت معابر رضایت دارند، گفت: تولید آسفالت در تهران در سال ۱۴۰۲ با رشد ۲.۵ برابری نسبت به شهریور سال گذشته انجام شده است.

به گزارش ایلنا، نشست کمیته آسفالت شهرداری تهران، امروز (یکشنبه ۱۲ شهریورماه) به ریاست هادی حق‌بین، سرپرست معاونت فنی و عمرانی و با حضور جمعی از مدیران ارشد این معاونت برگزار شد. در این نشست گزارشی از آخرین فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه تولید آسفالت و نیز مرمت و روسازی معابر بزرگراهی و غیربزرگراهی پایتخت ارائه شد.

مهدی صداقتی، سخنگوی کمیته آسفالت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در این نشست با بیان این که میزان تولید آسفالت در سال جاری از مرز ۸۵۰ هزار تن عبور کرده است، از رشد ۲،۵ برابری این شاخص نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

وی افزود: تاکنون ۶۵۰ هزار تن از آسفالت تولیدشده، تحویل مناطق شده است که معادل ۷۰ درصد از حجم آسفالت تولیدی در سال جاری است.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران همچنین با بیان این که عملیات مرمت اساسی روکش آسفالت بزرگراه آزادگان تا پایان مهرماه امسال به اتمام می‌رسد، یادآور شد: اقدامات زیرساختی در بخشی از این مسیر بزرگراهی تا برطرف شدن کامل مشکلات موجود ادامه خواهد داشت.

براساس اعلام روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صداقتی با تاکید بر لزوم تشدید نظارت بر روند پخش و اجرای عملیات روسازی آسفالتی، تصریح کرد: ناظران فنی مناطق، وظیفه پایش مستمر دارند و این در حالی است که انجام بازدیدهای مکرر و سرزده نیز در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار دارد.

به گفته سخنگوی کمیته آسفالت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، میزان رضایت شهروندان از بهسازی معابر بزرگراهی و غیربزرگراهی براساس آمارهای موجود به ۵۸ درصد رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز