خبرگزاری کار ایران

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا:

بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار زائر اربعین به کشور بازگشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۸۶۲

رئیس قرارگاه اربعین فراجا گفت: طی نشستی که با حضور وزیر کشور و مقامات کشور عراق برگزار شد، تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی (ع) اندیشیده شده است تا این عزیزان به سهولت به کشور بازگردند.

به گزارش ایلنا، سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده و رئیس قرارگاه اربعین فراجا در پایانه مرزی مهران با بیان اینکه زائران به سهولت و آسانی و با رضایت مسیر راهپیمایی اربعین را طی می‌کنند و به عتبات عالیات مشرف می‌شوند، اظهار داشت: طی نشستی که با حضور وزیر کشور و مقامات کشور عراق برگزار شد، تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی (ع) اندیشیده شده است تا این عزیزان به سهولت به کشور بازگردند.

وی افزود: مقرر شده است تا در خصوص تأمین وسایل نقلیه و مسیرهای جاده‌ای منتهی به کشور عزیزمان، امکانات لازم فراهم شود و پلیس و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز کنار زائران باشند تا ان‌شاءالله بدون مشکل به کشور بازگردند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا ادامه داد: تا کنون بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار زائر به کشور بازگشته‌اند و همچنان بحث حمل‌ونقل مهم ترین مولفه به شمار می‌آید که در این زمینه نیز خوشبختانه تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است و تا امروز کسری اتوبوس نداریم. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، شرفی در پایان خاطرنشان کرد: همکاران راهنمایی و رانندگی و سایر حوزه‌های انتظامی با استقرار در تمامی مسیرها در حال روان‌سازی و راهنمایی هستند تا ان‌شاءالله همگی این عزیزان به سلامت به شهرهای خود بازگردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز