خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات:

مجاهدت‌های شبانه‌روزی پلیس کام زائران اربعین را شیرین کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۹۳۷

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با فراهم‌شدن زیرساخت‌ها و هماهنگی‌های لازم سفری ایمن، آسان و ارزان برای زائران اربعین مهیا شد به گونه‌ای که خدمت‌رسانی پلیس، کام زائران را شیرین کرد.

به گزارش ایلنا، عیسی زارع‌پور در قرارگاه اربعین فراجا ضمن برقراری ارتباط ویدئوکنفرانسی با مرزهای شش‌گانه و عرض خداقوت و خسته نباشید به کارکنان مجموعه انتظامی کشور در مرزها گفت: خدمت‌گزاری به زائران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توفیق بزرگی است که نصیب شما عزیزان شده، ان‌شاءالله برکت این خدمتگزاری‌های صادقانه ذخیره دنیا و آخرت شما شود.

وی با بیان این که خداوند متعال را شاکر هستیم که امروز از نزدیک شاهد مجاهدت‌های فناورانه مجموعه انتظامی بودیم، ادامه داد: انصافا بایستی به مجموعه فراجا به واسطه فراهم کردن تمامی زیرساخت‌های لازم در راستای تسهیل و تردد زائران و همچنین بهره بردن از فناوری‌های نوین نظیر راه‌اندازی اپلیکیشن پلیس من، صدور گذرنامه و ... خداقوت گفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه مردم و زائران عزیز حتما قدردان خدمت‌رسانی شبانه‌روزی نیروهای انتظامی هستند، تصریح کرد: به‌حمدالله امسال با اقداماتی که طی مدت‌ها صورت گرفته است، هماهنگی بی نظیری را بین دو کشور ایران و عراق شاهد بودیم.

زارع‌پور با بیان این که تمامی اقدامات مجموعه انتظامی کشور در راستای اجرایی شدن تاکیدات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) بوده است، عنوان کرد: با فراهم شدن زیرساخت‌ها و هماهنگی‌های لازم سفری ایمن، آسان و ارزان برای زائران عزیز مهیا شد، به گونه‌ای که این خدمت‌رسانی کام زائران را شیرین کرد و ارائه خدمات صادقانه و مجاهدت‌های پلیس در این ایام برای مردم جلوه پیدا کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اقدامات این وزارتخانه در مراسم اربعین نیز اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های فراوانی که صورت گرفت، به‌حمدالله تمامی زیرساخت‌ها فراهم شد و سعی کردیم هزینه‌ها دسترسی به شبکه‌های اجتماعی داخلی، سیم‌کارت‌ها و ... را برای زائران کاهش دهیم و کیفیت خدمت‌رسانی را بالا ببریم.  

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وزیر دولت سیزدهم با بیان این که مجموعه فراجا با انجام اقدامات مطلوب کارنامه درخشانی در مراسم اربعین دارد، تصریح کرد: بهره بردن از فناوری نوین جلوه‌ای از خدمت‌رسانی مطلوب به زائران عزیز است. ان‌شاءالله این‌گونه خدمت‌رسانی‌ها استمرار داشته باشد، بهره بردن از فناوری نوین زندگی را برای مردم تسهیل می‌کند و در نهایت منجر به رضایتمندی آنها می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز