خبرگزاری کار ایران

ویژه برنامه روایان دانش‌آموزی در کانال «پخش زنده» شاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۰۲۶

با فرا رسیدن اربعین حسینی شبکه شاد، ویژه برنامه روایان دانش‌آموزی را در قالب برنامه تلویزیونی و پویش‌های مختلف، برای عاشقان و محبان امام حسین (ع) برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، راویان دانش‌آموزی اربعین هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۲ به صورت مستقیم از طریق کانال «پخش زنده» شاد پخش می‌شود و علاوه بر ارتباط زنده تصویری با کربلای معلی به روایت‌ها و تجارب طی طریق اربعین حسینی می‌پردازد. 

در این برنامه، مجموعه‌ای از روایت‌ها و داستان‌ها از خادمان اربعین به مخاطبان ارائه می‌شود و با نوجوانانی که از کربلا بازگشته‌اند مصاحبه می‌شود تا تجربیات و حال و هوای خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارند. 

همچنین پویش‌های مختلفی مانند زائر اولی ها، روایت قدم، خدمت بی‌منت و عبرات در این ویژه برنامه برگزار می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند با مشارکت در این رویدادها و ارسال روایت‌های خود در قالب‌های مختلف متنی، تصویر و ویدئویی، برنده جوایز و هدایای ویژه شوند. 

برای زائران و مسافران به کربلا نیز بخشی به عنوان «همسفر» در نظر گرفته شده است تا تمامی اطلاعات و موارد مورد نیاز مانند آب و هوای عراق، اطلاعات مرزی، اسکان و روش‌های تولید محتوا را در اختیار آنان قرار دهد. 

علاقه‌مندان به مداحی و سخنرانی نیز از بخش «توشه اربعین» می‌توانند کلیپ‌ها و محتواهای مذهبی مورد نظر خود را دنبال کنند. 

کاربران می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن شاد و انتخاب «راویان دانش‌آموزی اربعین» از صفحه اصلی در این رویداد ویژه مشارکت داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز