خبرگزاری کار ایران

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور خبر داد:

اعزام بیش از ۱۲۰ هزار مسافر با ۷۷۵ سورتی پرواز به راهپیمایی اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۰۸۵

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: تا کنون بیش از ۱۲۰ هزار مسافر با ۷۷۵ سورتی پرواز از ۲۳ ایستگاه پروازی به راهپیمایی اربعین حسینی (ع) اعزام شده‌اند که از این تعداد بیش از ۸۸ هزار نفر در امنیت کامل به کشور بازگشته‌اند.

به گزارش ایلنا، سردار محسن عقیلی با بیان این که کارکنان انتظامی و مجموعه فرودگاه‌ها با تمام توان در حال خدمت‌رسانی هستند و برای تامین امنیت زائران اربعین به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند، گفت: تا کنون بیش از ۱۲۰ هزار مسافر با ۷۷۵ سورتی پرواز از ۲۳ ایستگاه پروازی به راهپیمایی اربعین اعزام شده‌اند که از این تعداد بیش از ۸۸ هزار نفر در امنیت کامل به کشور  بازگشته‌اند.

وی افزود: با تمهیدات پیش‌بینی‌شده توسط پلیس فرودگاه و تعاملات و برگزاری جلسات با ارگان‌های همسو در اعزام زائران اربعین حسینی (ع) به لطف خداوند متعال این ماموریت به بهترین شکل در حال برگزاری است. 

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه‌ها با راه اندازی قرارگاه اربعین و دریافت تدابیر سلسله‌مراتب فرماندهی انتظامی و همکاری با دیگر نهادهای فرودگاهی، تمام توان عملیاتی خود را در خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به زائران اربعین حسینی (ع) به کار گرفته است و روزانه به طور متوسط ۸۸ پرواز به عتبات عالیات از ۲۳ فرودگاه کشور در حال انجام است. 

عقیلی با تاکید براین که تمامی تمهیدات لازم برای تامین امنیت زائران در فرودگاه‌های کشور پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: پیش از اجرای ماموریت اربعین، جلسات توجیهی و آموزشی متعددی برای کارکنان برگزار شده و وظایف هر بخش به صورت دقیق مشخص شده است تا هیچ‌گونه خلأ امنیتی در حوزه ماموریتی وجود نداشته باشد. 

وی در ادامه به مسافران توصیه کرد: با توجه به خیل عظیم عاشقان حسینی (ع) جهت اعزام به نجف اشرف، هموطنان طوری برنامه‌ریزی کنند که به‌موقع جهت تشریفات پروازی در فرودگاه حاضر شوند و توجه داشته باشند همان‌طور که در رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شده است، در فرودگاه‌ها هیچ گونه بلیتی به فروش نمی‌رسد. 

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با تاکید بر لزوم تهیه بلیت از مراجع معتبر توسط زائران گفت: لازم است کلیه زائران از قبل بلیت سفر را تهیه کنند و با توجه به احتمال تاخیرات پروازی پیش از مراجعه به فرودگاه، از طریق اطلاعات پرواز از زمان دقیق پرواز خود مطلع شوند. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، عقیلی در پایان با تقدیر و تشکر از تمام کارکنان پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور که در ماموریت اربعین حسینی (ع) به صورت شبانه‌روزی مشغول انجام وظیفه هستند، ابراز امیدواری کرد که این عملیات حساس و مهم با همکاری همه ارگان‌های دست اندرکار با بهترین نتیجه به پایان برسد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز