خبرگزاری کار ایران

توصیه‌های ایمنی پلیس راهور به زائران اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۳۲۸

معاون اجتماعی پلیس راهور فراجا با تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی در رانندگی گفت: زائران قبل از شروع سفر استراحت کافی داشته باشند و از رانندگی با حالت خواب‌آلوده پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سیروس حسن‌زاده درباره میزان تردد در پایانه‌های مرزی کشور گفت: براساس آمار مرزها، حدود ۷۰ درصد از زائران در حال ورود به کشور و حدود ۳۰ درصد نیز در حال خروج هستند، بر همین اساس ضروری است که زائران عزیز به نکات ایمنی پلیس راهور توجه ویژه‌ای داشته باشند.

معاون اجتماعی پلیس راهور فراجا با تاکید بر لزوم استراحت کافی رانندگان گفت: یکی از دغدغه‌های مهم برای ماموران پلیس راهور در موج برگشت مسافرین و براساس تجربیاتی که از سال‌های گذشته به دست آورده‌ایم، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است. لذا لازم است زائران قبل از شروع سفر و حرکت به شهرهای مقصدشان استراحت کافی داشته باشند و به ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه استراحت کنند و در صورت امکان از رانندگان دیگری که در خودرو هستند برای رانندگی در طول مسیر کمک گرفته تا مجبور به رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی نباشند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، حسن‌زاده با اشاره به همکاری زائران با مامورین پلیس راهور گفت: بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان خودروهای شخصی و عمومی الزامی است و امیدواریم که زائران با رعایت نکات ایمنی، سفری کم‌خطر و بدون حادثه را تجربه کنند و به‌سلامتی به موطن خود بازگردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز