خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

قرارگاه پنج تن آل عبا پرچمدار یک حرکت عظیم فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۳۳۳

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، قرارگاه پنج تن آل عبا (ع) را پرچمدار یک حرکت عظیم فرهنگی در سطح مجموعه انتظامی کشور دانست.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در حاشیه بازدید از قرارگاه پنج تن آل عبا (ع) ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به همکاران انتظامی و بخصوص کارکنان خدوم و زحمت‌کش یگان‌های ویژه فراجا حاضر در ماموریت اربعین حسینی (ع) در مرزها گفت: کار فرهنگی در اربعین امام حسین (ع) یکی از امور زیربنایی و مهم کشور است و خدمات بی‌منت پلیس به مردم در اربعین ستودنی است.

وی با اشاره به اقدامات مهم و تاثیرگذار یگان‌های ویژه فراجا در ایجاد امنیت پایدار در مرزها افزود: مواکب و کارهای فرهنگی و امنیتی یگان ویژه در قالب قرارگاه پنج تن آل عبا (ع) که با ابتکار و خلاقیت بنا شده است، اولین قدمگاه زائران اربعین حسینی (ع) هنگام ورود و خروج در مرزهای شش‌گانه است و می‌تواند زائران را نسبت به اهداف و ابعاد سیاسی و اجتماعی و همچنین معانی پرمغز زیارت اربعین آشنا کند تا یک قدم به بطن اربعین حسینی (ع) نزدیکتر شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان این که اقدامات فراجا در ماموریت اربعین حسینی (ع) موجب رضایت‌مندی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) شده است، عنوان کرد: بی‌تردید دلیل اثبات هوشمندانه عمل کردن نیروهای یگان ویژه در ماموریت اربعین اباعبدالله‌الحسین (ع)، رضایت حداکثری زائران و عدم وجود هیچ‌گونه شکایت و نارضایتی است که این خود نشان از جایگاه مردمی یگان ویژه در سراسرکشور دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به این که قرارگاه پنج تن آل عبا (ع) پرچمدار یک حرکت عظیم فرهنگی در سطح فراجا است، گفت: گردهمایی اربعین حسینی (ع) یک کار بزرگ فرهنگی و متن زیارت اربعین یک آموزه دینی، تربیتی، سیاسی و تعالی فردی و معنوی است.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان این که فرماندهی یگان ویژه باید به سمت ایجاد رادیو اربعین انتظامی برود، تصریح کرد: نیاز پخش پیام‌های مهمی نظیر پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) به صورت سراسری برای همه زائران بسیار محسوس است و ان‌شاءالله در سال‌های آتی شاهد راه‌اندازی این قابلیت توسط فرماندهی یگان‌های ویژه فراجا در مرزها باشیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز