خبرگزاری کار ایران

سفر هوایی بیش از ۱۲۰ هزار نفر به عتبات/ آماده‌باش کامل پلیس در فرودگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۳۶۴

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور اعلام کرد که تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار مسافر از طریق خطوط هوایی به کربلا اعزام شده‌اند.

به گزارش ایلنا، سردار محسن عقیلی با بیان اینکه ماموران پلیس فرودگاه با تمام توان درحال خدمت‌رسانی به مردم هستند و برای تأمین امنیت زائران به صورت شبانه‌روزی در تلاشند، گفت: با اقدامات انجام شده تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار مسافر با ۷۷۵ سورتی پرواز از ۲۳ ایستگاه پروازی به عراق اعزام شده‌اند که از این تعداد بیش از ۸۸ هزار نفر در امنیت کامل به کشور  بازگشته‌اند.

وی افزود: با تمهیدات پیش بینی شده توسط پلیس فرودگاه و تعاملات و برگزاری جلسات با ارگان‌های همسو در اعزام زائران اربعین به لطف خداوند متعال این ماموریت به بهترین شکل در حال برگزاری است. پلیس فرودگاه با راه اندازی قرارگاه اربعین و دریافت تدابیر سلسله مراتب فرماندهی و همکاری با دیگر نهادهای فرودگاهی، تمام توان عملیاتی خود را در خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به زائران اربعین حسینی (ع) به کار گرفته و روزانه به طور متوسط ۸۸ پرواز به عتبات عالیات از ۲۳ فرودگاه کشور در حال انجام است.

عقیلی با تاکید براینکه، تمامی اقدامات لازم برای تامین امنیت زائران در فرودگاه‌های کشور پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: پیش از اجرای ماموریت اربعین جلسات توجیهی و آموزشی متعددی برای کارکنان برگزار و وظایف هربخش به صورت دقیق مشخص شد تا هیچگونه خلاء امنیتی در حوزه ماموریتی وجود نداشته باشد.

وی در ادامه به مسافران عتبات توصیه کرد که با توجه به خیل عظیم عاشقان حسینی برای سفر طوری برنامه ریزی کنند که به موقع برای انجام تشریفات پروازی در فرودگاه حاضر شوند. همچنین همانطور که در رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شده است در فرودگاه ها هیچگونه بلیتی به فروش نمی‌رسد.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با تأکید بر تهیه بلیت از مراجع معتبر توسط زائران گفت: لازم است کلیه زائران از قبل بلیت سفر را تهیه و با توجه به تاخیرات پروازی پیش از مراجعه به فرودگاه از طریق اطلاعات پرواز از زمان دقیق پرواز خود مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز