خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر بهداشت تاکید کرد:

مدیریت در نظام سلامت به معنای آمادگی شبانه‌روزی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۶۷۰

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، تلاش و حضور در میدان توأم با کار تیمی را از ضروریات مدیریت در عرصه سلامت عنوان کرد و گفت: مدیریت در نظام سلامت به معنای آمادگی شبانه‌روزی است.

به گزارش ایلنا، بهروز رحیمی در جلسه هم‌اندیشی با رئیس، معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی اراک، اثرپذیری و اثرگذاری در مدیریت نوین نظام سلامت را  بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: مدیریت در نظام سلامت به معنای آمادگی شبانه‌روزی است.

معاون وزیر بهداشت از مسئولیت‌پذیری و باورپذیری در مدیریت به‌عنوان عوامل بروز خودباوری در سازمان یاد کرد و افزود: فرصت دادن به جوانان و تسهیل گری در مسیر رشد آنان برای آینده کشور بسیار مهم است.

وی تفویض اختیار در مدیریت را معادل با تفویض اعتبار قلمداد کرد و گفت: تفویض اختیار در مدیریت موجب هویت‌سازی و جانشین پروری مدیران شایسته در سازمان می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ضمن تأکید بر اهمیت اعتماد به‌عنوان عاملی مهم در کار تیمی، تصریح کرد: شفافیت در نقش‌ها و حدومرز در اختیارات از مؤلفه‌های مهم مدیریت نوین است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد فاکتورهای خودکنترلی در جریان ارائه خدمت، مسیر موفقیت سازمان را تسهیل می‌کند، تاکید کرد: مشارکت نیروی انسانی در تصمیم‌گیری و نقش‌آفرینی آنها در اجرای اهداف سازمان باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

براساس گزارش وبدا، رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: وجود خادمان مردم در حوزه سلامت باعث شده است که جریان امیدآفرینی در جامعه برقرار باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز