خبرگزاری کار ایران

توصیه رئیس پلیس راهور به زائران برای بازگشت از مراسم اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۶۹۵

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: زائران عزیز هنگام ورود به کشور ابتدا استراحت کافی را در شهرهای مرزی داشته باشند، سپس اقدام به رانندگی کنند.

به گزارش ایلنا، سردار سید کمال هادیان‌فر در خصوص آخرین وضعیت تردد در مرزهای اربعینی اظهار داشت: از شروع سفرهای اربعینی تا کنون روند ترددها به گونه‌ای بوده است که هیچ‌گونه مشکل ترافیکی به وجود نیامده و در واقع مدیریت زمان سفر از سوی زائران عزیز انجام شده است.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به استفاده اکثریت زائران از خودروهای شخصی گفت: بیش از ۸۰ درصد زائران اربعین حسینی (ع) با خودروهای شخصی به مرزها سفر کرده‌اند و در برگشت نیز طبیعتا از خودروهای شخصی استفاده خواهند کرد، اما ۲۰ درصدی که با خودروهای عمومی به مرزها آمده بودند، مشکلی برای برگشت به شهرهای خود نخواهند داشت؛ چراکه اتوبوس به تعداد کافی در مرز مهران و سایر مرزهای اربعینی وجود دارد.

وی در خصوص احتمال ترافیک مسیرهای اربعینی در روزهای آتی اظهار کرد: پیش‌بینی ترافیک جدی برای روزهای آتی وجود ندارد، چراکه روزهای بعد از اربعین تعطیلی آخر هفته است و زائران عزیز می‌توانند به‌راحتی به کشور بازگردند.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به علت اصلی تصادفات در سفرهای اربعینی سال گذشته گفت: سال گذشته ۳۵ درصد از تصادفات، ناشی از واژگونی وسیله نقلیه بود که آن هم مربوط به زائرانی بود که در حال برگشت به موطن اصلی بودند که عمدتا با خستگی و خواب‌آلودگی در حال رانندگی بوده‌اند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، هادیان‌فر در پایان توصیه کرد: توصیه ما این است که زائران عزیز هنگام ورود به کشور ابتدا استراحت کافی را در شهرهای مرزی داشته باشند، سپس اقدام به رانندگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز