خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت خبر داد:

کشف ۱.۵ میلیارد تومان مواد خام پتروشیمی قاچاق در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۷۲۷

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف حدود ۵۰ تن مواد خام پتروشیمی قاچاق به ارزش بیش از ۱.۵ میلیارد تومان در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ موفق شدند یک کارگاه که تحت پوشش ذوب ضایعات مواد پلاستیکی، مواد اولیه پتروشیمی را به کشورهای همسایه قاچاق می‌کردند، کشف کنند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به شناسایی هویت مالک کارگاه اشاره کرد و  بیان داشت: تحقیقات اولیه نشان از این داشت که مالک کارگاه، مواد اولیه و خام پتروشیمی را از سایر کارگاه‌ها و کارخانجات داخل و خارج از شبکه جمع‌آوری می‌کرد و سپس تحت پوشش بار قانونی به سایر کشورها انتقال می‌داد. 

این مقام انتظامی ادامه داد: با هماهنگی‌های قضایی، تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام شدند و 2 دستگاه کامیون را که در حال بارگیری مواد قاچاق بودند، مشاهده کردند. در بررسی‌های  اولیه ماموران مشخص شد که محموله بارگیری ضایعات مواد پلاستیکی نبوده، بلکه مواد خام اولیه پتروشیمی قاچاق هستند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کالاهای کشف‌شده شامل ۲۰۰۸ کیسه به وزن تقریبی ۵۰ تن بود که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه مالک کارگاه به مرجع قضایی تحویل داده شد. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، بهرامی با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف‌شده را بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: عموم هموطنان باید توجه داشته باشند که سرمایه‌گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز، نابودی صنایع کشور را به همراه خواهد داشت. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در پایان از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکارکالا با شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ با این پلیس تخصصی تماس بگیرند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز