خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

هلاکت و دستگیری باند ۴ نفره اشرار مسلح در سیب و سوران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۷۴۴

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند ۴ نفره و هلاکت یکی از اشرار مسلح در تعقیب و گریز و عملیات ویژه ماموران پلیس سیب و سوران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز گذشته در اجرای طرح برخورد قاطع با عوامل مخل امنیت، با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس شهرستان سیب و سوران، مشخص شد باند ۴ نفره مخلان نظم و امنیت عمومی که در پرونده خود سابقه خرید و فروش مواد مخدر و فروش سلاح و مهمات را دارند، در حال تردد، پرسه‌زنی و مترصد اقدامات مجرمانه و عملیات ایذایی در محور سوران به سراوان هستند. 

وی افزود: تحرکات اعضای این باند به صورت نامحسوس و لحظه به لحظه مورد پایش ماموران پلیس قرار گرفت و در نهایت در یک عملیات مقتدرانه و برنامه‌ریزی‌شده ضربتی، ماموران برای دستگیری اعضای باند اشرار وارد عمل شدند که این افراد به صورت مسلحانه با پلیس درگیر شدند که البته آتش برتر ماموران انتظامی باعث زمین‌گیر شدن اشرار شد. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طی این درگیری، یکی از اشرار به هلاکت رسید و ۳ نفر دیگر دستگیر و دو قبضه سلاح کلاشنیکف، ۶ تیغه خشاب و ۸۶ فشنگ جنگی، یک قبضه کلت کمری با مهمات مربوطه و همچنین یک دستگاه پژو پارس به همراه ۲ عدد پلاک سرقتی کشف و ضبط شد. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس از اعضای این باند شروع شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز