خبرگزاری کار ایران

در پی وقوع زلزله ۶.۸ ریشتری در مراکش انجام شد:

اعلام آمادگی هلال‌احمر برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به مناطق زلزله‌زده مراکش

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۱۴۱

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان در پیامی‌به نایب رئیس هلال‌احمر مراکش، وقوع زلزله 6.8 ریشتری شب گذشته و کشته و مجروح شدن صدها شهروند این کشور را به مردم مراکش تسلیت گفت و برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی داوطلب به مناطق زلزله‌زده اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ متن پیام پیرحسین کولیوند خطاب به کادور خاربوچ نایب رئیس جمعیت هلال احمر مراکش به شرح زیر است:             

«جناب آقای نایب رئیس،

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت هلال احمر مراکش ابلاغ می‌نماید.

 با غم و اندوه فراوان، از وقوع زلزله شدیدی در 77 کیلومتری شهر مراکش واقع در جنوب غربی آن کشور مطلع شدیم که متاسفانه منجر به کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران هلال احمر مراکش و زلزله‌زدگان اعلام نموده و به خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست‌ داده‌اند، تسلیت می‌گوییم.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را جهت اعزام تیم‌های امدادی و درمانی برای کمک به عملیات بشردوستانه در مراکش اعلام می‌دارد.   

 بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.

 با احترامات فائقه،

 دکتر پیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز