خبرگزاری کار ایران

عقیدتی سیاسی فراجا، میزبان مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های نیروهای مسلح

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۷۰۵

معاون تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: سازمان عقیدتی سیاسی فراجا میزبان مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های نیروهای مسلح خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سردار محمد بهرامی در تشریح جزئیات این خبر خاطرنشان کرد: چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های نیروهای مسلح شامل همسران، فرزندان دختر و پسر بالا و زیر ۱۶ سال و همچنین خواهران شاغل در نیروهای مسلح به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور ادامه داد: این مسابقات در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود و در این دوره، بیش از ۸۰۰ نفر از نخبگان و ممتازین قرآنی نیروهای مسلح در بخش خانواده‌ها و خواهران شاغل حضور دارند.

وی افزود: مسابقات در ۱۱ رشته حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، ۱۵ جزء، ۱۰ جزء، ۵ جزء، ۳جزء و همچنین قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و درک مفاهیم سطح ۱ و ۲ برگزار می‌شود. شروع مسابقات روز دوشنبه ۲۷ شهریور و مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ساعت ۱۴ در سالن اجتماعات غدیر دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) با حضور فرماندهان و مسئولان لشگری و کشوری خواهد بود. 

معاون تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در پایان با تاکید بر این که در این دوره از مسابقات، منتخبانی از ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی مسلح و فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران حضور دارند، گفت: منتخبان حاضر در این دوره از مسابقات، برگزیده بیش از ۱۵۰ هزار نفر نخبه قرآنی شرکت‌کننده در مراحل مقدماتی و نیمه‌نهایی هستند.

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا،‌‌ بیش از ۳۰ نفر از داوران و اساتید بین‌المللی قرآن کریم کشورمان، چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های نیروهای مسلح را داوری خواهند کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز