خبرگزاری کار ایران

سرپرست محیط‌زیست سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف سومین محموله قاچاق کوسه‌ماهیان در سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۹۵۴

سرپرست اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان سیستان و بلوچستان از کشف سومین محموله قاچاق کوسه‌ماهیان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا علیمرادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گشت و کنترل یگان حفاظت محیط‌زیست استان سیستان و بلوچستان، پاسگاه شهید صابرالله داد و طبق اخبار واصله از سوی دوستداران محیط‌زیست، سومین محموله قاچاق کوسه‌ماهیان در نیمه اول سال جاری در مرکز استان کشف شد. 

سرپرست اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بازدید و بررسی‌های به‌عمل‌آمده از یک دستگاه خودروی عبوری، تعداد ۵۷ قطعه کوسه‌ماهی کشف و ضبط شد. در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و پس از تهیه مستندات به مراجع محترم قضایی معرفی شد. 

وی افزود: کوسه‌ماهیان جز گونه‌های تحت حمایت و در برخی از زیرگونه‌ها در معرض خطر انقراض هستند که متاسفانه تعداد معدودی از افراد سودجو با صید آنها، آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به چرخه زیستی دریا وارد می‌کنند.

براساس اعلام روابط‌عمومی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان سیستان و بلوچستان، علیمرادی در پایان گفت: با توجه به این که این سومین محموله کشف‌شده قاچاق کوسه‌ماهیان در سال جاری است، از تمامی هم‌استانی‌ها و دوستداران محیط‌زیست درخواست داریم که هرگونه تخلف زیست‌محیطی اعم از شکار و صید غیرمجاز و ... را به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع‌رسانی کنند تا برخورد با آن، در اسرع وقت در دستور کار اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز