خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

مصدومیت دو نفر در پی برخورد یک دستگاه خودروی حمل زباله در منطقه ۵ با خودروهای توقف‌کرده در حاشیه جاده

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۶۱۰

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: متأسفانه یک دستگاه کامیونت حمل زباله بدلیل نامشخصی با حدود ۱۲ دستگاه خودرو برخورد می‌کند. ۱۰ خودرو در حاشیه خیابان پارک کرده بوده و خالی از راکب بودند.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۲۱:۱۵ شب گذشته -۲۴ شهریور ۱۴۰۲- یک مورد حادثه تصادف بین چند دستگاه خودرو در بلوار سیمون بولیوار، خیابان معین به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله نیروهای امدادی از دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: یک دستگاه کامیونت حمل زباله بدلیل نامشخصی با حدود ۱۲ دستگاه خودرو برخورد می‌کند. ۱۰ خودرو در حاشیه خیابان پارک کرده بوده و خالی از راکب بودند.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: دو دستگاه خودروی ۲۰۶ و ۲۰۷ در حال حرکت بوده و راننده‌های آنها در اثر حادثه دچار سانحه شدند که باحضور آتش‌نشانان و تجهیزات امدادرسانی، راننده یکی از خودروها خارج می‌شود. راننده دیگر نیز توسط مردم از خودرو پیاده شده بود.

ملکی ادامه داد: هر دو راننده حادثه‌دیده با حفظ تدابیر ویژه امدادرسانی برای تکمیل فرایند درمان، تحویل نیروهای اورژانس شدند.

وی بابیان آنکه در صحنه حادثه هیچ تلفات جانی وجود نداشت، تأکید کرد: عملیات امدادرسانی به مصدومان رأس ساعت ۲۲:۵۰ دقیقه به پایان رسید و محل برای تکمیل تحقیقات و فرآیندهای مرتبط تحویل پلیس راهور شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز