خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی فراجا خبر داد:

توقیف خودروی ترانزیت حامل ۷۰۱ کیلو شیشه در زابل

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۰۷۳

فرمانده مرزبانی فراجا از توقیف یک دستگاه خودروی ترانزیت حامل ۷۰۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در پل مرزی ابریشم شهرستان زابل خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مرزبانان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی در راستای اجرای طرح تشدید کنترل مرزهای جنوب شرق کشور، طی یک عملیات هوشمندانه توانستند حین کنترل خودروهای عبوری در پست کنترل مرزی پل ابریشم، مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه که درون کانتینر خودروی ترانزیت به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف کنند. 

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودروی ترانزیتی که قصد داشت از طریق پل مرزی ابریشم وارد کشور شود، توانستند ۷۰۱ کیلوگرم مواد مخدر شیشه را کشف کنند و در این رابطه یک دستگاه کامیون ترانزیت نیز توقیف شد. 

گودرزی با بیان این که متهم به محض مشاهده مرزبانان با رها کردن خودرو از محل متواری شد، بیان داشت: دستگیری این متهم در دستور کار اطلاعاتی مرزبانان قرار دارد. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانان با هدف صیانت از سلامت و شادابی مردم جامعه با ایمانی راسخ و با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های منظم خودرویی و پیاده با هرگونه تحرک متجاوزان و قاچاقچیان مواد مخدر قاطعانه برخورد می‌کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز