خبرگزاری کار ایران

بسته شدن پرونده مجرم سابقه‌دار با شلیک گلوله پلیس در تجریش

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۲۲۷

در عملیات تعقیب و گریز نیروهای کلانتری ۱۰۱ تجریش، یک مجرم سابقه‌دار با شلیک پلیس فوت کرد و پرونده وی بسته شد.

به گزارش ایلنا، ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه مورخه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۲، عوامل گشت موتورسوار کلانتری ۱۰۱ تجریش در محدوده بلوار کاوه، متوجه زورگیری با سلاح سرد توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت و درخواست کمک احدی از شهروندان برای دستگیری سارقان شدند. 

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سارقان با اطلاع از حضور پلیس در محل و بدون توجه به دستور ایست ، اقدام به فرار کردند و با وجود شلیک‌های متعدد تیر اخطار از سوی ماموران، همچنان به فرار خود ادامه دادند. 

با گذشت ۱۰ دقیقه از تعقیب و گریز و تلاش سارقان برای فرار از دست پلیس، نهایتا ماموران در بالای پل شهید صدر، با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت سارقان کردند که به علت اصابت گلوله پلیس به راننده موتورسیکلت و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، موتورسیکلت با گاردیل پل برخورد کرد و متوقف شد. 

با متوقف شدن سارقان و قبل از هرگونه اقدام برای به‌کارگیری سلاح سرد توسط سرنشین موتورسیکلت، ماموران اقدام به دستگیری این شخص کردند و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سرد از نوع تبر، یک عدد افشانه و یک عدد شوکر کشف کردند. 

بسته شدن پرونده مجرم سابقه‌دار با شلیک گلوله پلیس در تجریش

با توجه به اصابت گلوله به راننده موتورسیکلت و شدت جراحت ناشی از برخورد با گاردیل، بلافاصله طی هماهنگی با مرکز اورژانس، این شخص به بیمارستان منتقل شد، اما با وجود انجام اقدامات درمانی از سوی تیم پزشکی، وی در بیمارستان فوت کرد. 

در تحقیقات از متهم دستگیرشده و اعتراف صریح این شخص به اقدام به زورگیری، مشخص شد که این دو سارق زورگیر دارای نسبت فامیلی نزدیک با یکدیگر (پسرخاله و هر دو حدودا ۳۰ ساله) هستند و دارای سوابق متعدد در زمینه ارتکاب به جرایم مختلف مرتبط با مواد مخدر، زورگیری، شرارت، کیف‌قاپی، سرقت گوشی تلفن همراه، نزاع و درگیری، سرقت لوازم داخل خودرو و .... هستند. 

سرهنگ صادق ضرونی، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: پرونده مربوطه در خصوص این تعقیب و گریز  تشکیل شده و تحقیقات از متهم دستگیرشده جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در دستور کار قرار گرفته است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز