خبرگزاری کار ایران

در همایش ششمین دوره جایزه ملی نگهداری مطرح شد:

استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در جهت مدیریت دارایی‌های فیزیکی وزارت نیرو

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۳۵۳

رئیس پژوهشگاه نیرو گفت: در وزارت نیرو امکاناتی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان داریم لذا از فعالیت بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان استقبال می‌کنیم تا مدیریت دارایی‌های فیزیکی صورت بگیرد.

به گزارش ایلنا، «مجید عمیدپور» رئیس پژوهشگاه نیرو در همایش ششمین دوره جایزه ملی نگهداری که در پژوهشگاه نیرو برگزار شد در حوزه بهره برداری بهینه از سرمایه‌های وزارت نیرو که در گروی پیاده‌سازی نظام نوین مدیریت دارایی‌های فیزیکی است اظهار کرد: برخی اوقات احساس می‌شود مدیریت دارایی به فراموشی سپرده شده لذا نیاز است منابع و دارایی‌های کشور مدیریت شود. به طور مثال براورد این است که در حوزه تولید برق، یک میلیارد دلار است این سرمایه به چرخش است اگر بتوان از دانش افراد مختلف در این باره استفاده کرد، مدیریت خوبی صورت می‌گیرد. 

وی افزود: به طور مثال در چند ماه آینده، باید عدد عظیمی را صرف تعمیرات اساسی نیروگاه‌های کشور کنیم لذا موضوع انجمن نت بسیار مهم است. 

عمیدپور با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش بنیان گفت: آمادگی داریم بخش خصوصی و این شرکت‌ها که صاحب تجربه هستند، در فعالیت‌های وزارت نیرو به ما کمک کنند در وزارت نیرو امکاناتی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان داریم لذا از فعالیت بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان استقبال می‌کنیم تا مدیریت دارایی‌های فیزیکی صورت بگیرد.

برقراری ارتباط داده‌ای و نرم افزاری در ساخت تجهیزات از سوی شرکت‌های دانش بنیان

«سعید رمضانی» رییس هیات مدیره انجمن نگهداری و مدیریت دارایی‌های ایران در حاشیه همایش ششمین دوره جایزه ملی نگهداری که در پژوهشگاه نیرو برگزار شد اظهار کرد: بحثی که در کشور مهم است نگهداشت نوآوری در بهره‌وری است باید به طرق مختلف، بهره‌وری را در حوزه دارایی‌ها از طریق نوآوری افزایش دهیم. 

وی افزود: مطالبه سازمان ملی بهره وری و معاون رییس جمهور از شرکت‌های دولتی و خصوصی، نگهداری از دارایی‌ها از طریق نوآوری است. اینکه چه کسی می‌تواند برای نگهداری از تجهیزات خلق نواوری انجام دهد مهم است. نوآوری از طریق تخریب خلاق، سیستم‌های نابهره‌ور را از بین می‌برد. 

رمضانی گفت: نوآوری از سوی شرکت‌های دانش بنیان نیز اهمیت دارد باید سیاست‌گذاری کنیم تا ظرفیت و سرمایه‌های این شرکت‌ها در حوزه دارایی را به کار بگیریم. 

وی تاکید کرد نگهداشت از تجهیزات باید اقتصاد شود کشوری که مردم آن از نگهداری کردن، پول به دست نیاورند از خراب شدن و تعمیر پول در می‌آورند. 

وی همچنین درباره همکاری شرکت‌های دانش بنیان گفت: باید این شرکت‌ها حمایت خود را داشته باشند چراکه ارتباط داده‌ای و نرم افزاری در ساخت تجهیزات مهم است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز