خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور تهران خبر داد:

ممنوعیت تردد کامیون‌ها تا ۱۰ صبح در روزهای ابتدایی بازگشایی مدارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۷۹۸

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر ممنوعیت تردد کامیون‌ها تا ۱۰ صبح در روزهای ابتدایی بازگشایی مدارس گفت: با شرکت‌های متخلف برابر ماده ۳۱ و ۳۲ آیین‌نامه، برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار محمدحسین حمیدی با بیان این که ابتدای صبح امروز (اول مهرماه) تعداد زیادی کامیون در ورودی‌های سطح شهر تهران توسط پلیس متوقف شده‌اند، گفت: طبق قرار قبلی با تمام شرکت‌ها و مجموعه‌های حمل‌ونقلی، مقرر شده بود که در ابتدای بازگشایی مدارس تردد کامیون‌هایی که در سطح شهر اقدام به توزیع کالا می‌کنند تا قبل از ساعت ۱۰ صبح اتفاق نیفتد.

وی افزود: با این حال و علی‌رغم تذکرات و مکاتبات قبلی، امروز شاهد تردد کامیون‌ها بودیم که همگی متوقف شدند و نکته قابل توجه این است که هزینه تخلف این متخلفان افزایش می‌یابد.

حمیدی تاکید کرد: اگر کالای این کامیون‌ها فاسد شوند و این افراد نتوانند به تعهدات خود عمل کنند، مقصر این موضوع خودشان هستند، زیرا پلیس مصمم است که برای مدیریت ترافیک در روزهای ابتدایی سال تحصیلی تردد کامیون‌ها را در ابتدای صبح مدیریت کند.

به گفته سردار حمیدی، تردد کامیون‌ها در زمان یادشده باید حداقلی و با هماهنگی باشد و با کسانی که از این تصمیم تخطی کنند، برخورد می‌شود.

وی در پایان گفت: طبعا شرکت‌هایی که این کامیون‌ها مربوط به آنها است و عدم تردد را رعایت نکردند، برابر ماده ۳۱ و ۳۲ آئین‌نامه به کمیسیون‌های مربوطه احظار خواهند شد و محدودیت‌های متعددی برای آنها تصویب و ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز