خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد بازگشایی مدارس اعلام کرد:

تولید بیش از ۱۵۳ میلیون جلد کتاب درسی در سال تحصیلی جدید

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۱۲۵

رئیس ستاد بازگشایی مدارس گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از ۱۵۳ میلیون جلد کتاب درسی در ۹۹۰ عنوان تولید شده و در اختیار ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها قرار گرفته است که از روز اول مهر تقدیم دانش آموزان شد.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و رئیس ستاد بازگشایی مدارس (پروژه مهر) با حضور در یک برنامه تلویزیونی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، گفت: باهماهنگی‌های صورت‌گرفته در ۷ ماه گذشته، در سال تحصیلی جدید آمادگی پذیرش ۱۶.۵ میلیون دانش آموز در بیش از ۱۰۰ هزار مدرسه را داریم.

وی افزود: بازسازی، بهسازی و شاداب‌سازی مدارس از چندین ماه گذشته با برنامه‌ریزی مطلوب و تلاش‌های همکاران در سراسر کشور، به‌منظور حضور دانش‌آموزان و معلمان انجام شده است.

کاظمی با اشاره به برگزاری جشن‌های بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور خانواده محترم شهدا، اظهار داشت: روز گذشته جشن بازگشایی در مدارس سراسر کشور برگزار شد و ریاست محترم جمهور و وزیر محترم آموزش و پرورش نیز در یکی از مدارس استان تهران در شهر بهارستان حضور یافتند و زنگ آغاز سال تحصیلی و زنگ ایثار و مقاومت را به صدا درآوردند و این زنگ به طور همزمان در مدارس سراسر کشور نواخته شد. 

رئیس ستاد بازگشایی مدارس ادامه داد: در سال تحصیلی جدید بیش از ۱۵۳ میلیون جلد کتاب درسی در ۹۹۰ عنوان تولید شده و در اختیار ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها قرار گرفته است که از روز اول مهر تقدیم دانش آموزان شد. 

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: کتاب‌های درسی به تمام دانش‌آموزانی که در سامانه مربوطه ثبت سفارش داشته‌اند، تحویل داده می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز