خبرگزاری کار ایران

معاون علمی رئیس‌جمهور:

برای حل مشکل مسکن اساتید تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۲۰۴

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور گفت: امیدواریم ساخت مسکن برای اساتید ظرف یک یا دو سال آینده به نتیجه برسد.

به گزارش ایلنا، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در آیین آغاز عملیات اجرایی «استادسرای دانشگاه صنعتی شریف» با تاکید بر این که این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور است و هریک از سرمایه های انسانی اینگونه دانشگاه‌ها ارزش میلیاردی دارند، اظهار کرد: بسیاری از ثروت‌های ملی کشور دستاورد مغزافزارها و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف است. 

وی با بیان این که وضعیت حقوق اساتید عضو هیئت علمی مناسب نیست، تصریح کرد: باید تدبیری برای این موضوع اندیشید و از سویی دیگر فکری برای مسکن اساتید شود. 

دهقانی با تاکید بر اینکه شهردار تهران از ابتدای فعالیت خود توجه و تلاش جدی برای ارتقای سطح علمی و هوشمندسازی شهر داشته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم ساخت مسکن برای اساتید ظرف یک یا دو سال آینده به نتیجه برسد.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، عملیات اجرایی پروژه ۹۷۰۸ استادسرای دانشگاه صنعتی شریف، عصر امروز - یکشنبه دوم مهرماه - با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی رئیس جمهور، علیرضا زاکانی، شهردار تهران و رسول جلیلی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز