خبرگزاری کار ایران

اقدامات هلال احمر در تداوم دفاع مقدس است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۶۲۵

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: کار هلال احمر روشن کردن مشعل هدایت و در امتداد دفاع مقدس است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ سردار حسین سلامی، در آئین بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خادمان جمعیت هلال احمر با تبریک میلاد حضرت رسول (ص)، گفت: پیامبر اکرم (ص) حریص به نجات امتش بود و با اخلاق نیکو، اسوه اخلاقی عالم هستی شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: امروز در میان کسانی که با تقدیم جان خود جان دیگران را حفظ می‌کنند با افتخار حاضر شدم. کار جمعیت هلال احمر که یک جمعیت باشکوه است، احیای انسان‌ها است و در دستگاه خداوند بشریت، نجات جان یک انسان نجات بشریت است.

سردار سلامی‌با بیان اینکه خداوند به خاطر خلقت انسان به خود آفرین گفت، ادامه داد: همه انسان‌ها در نظرگاه الهی قابل احترام و مهم هستند. ما ۴۳ سال است که تجربه کردیم و لباس سربازی سپاه را پوشیده‌ایم. قلب‌ها مهم هستند. ما جنگ را با قلب‌های مستحکم، عشق به شهادت و حرکت برای جهاد پیروز شدیم.

سردار سلامی تاکید کرد: این ملت در همه لحظات سخت که تمام دنیای قدرتمند برای تسلیم او به میدان آمده بود؛ ایستاد. دشمن می‌خواست در برابر تولد یک انقلاب باشکوه و شکل گیری یک باور برای پیشرفت و برای اقتدار بایستد و دشمن آمده بود تا همه موفقیت‌ها و دستاوردها و باور ما ایرانیان به پیشرفت را از ما بگیرد. دشمن می‌خواست ایران را در جغرافیا کوچک و تجزیه کند اما مردانی مطمئن با گام‌هایی ثابت و استوار به برکت فرمایشات امام عظیم الشان در برابر دشمنان ایستادند و هرگز به آنان پشت نکردند.

وی با بیان اینکه جنگ را با شهدا پیروز شدیم، گفت: کار هلال احمر روشن کردن مشعل هدایت و امتداد دفاع مقدس است. پانصد شهید هلال احمر نشان همین حرکت ارزنده شماست.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اقدامات جهادی هلال احمر در تمام نقاط جهان، افزود: به عنوان یک سرباز و یک خادم ملت می‌گویم که اقدامات شما دل انگیز و شایسته تحسین است. میدان عمل نیروهای هلال احمر جهانی است. برای هلال احمر همه دوست هستند و او با همه صمیمی است و این یکی از زیباترین جلوه‌های عاطفه در بشریت است.

وی با عنوان این مطلب که اجر شما قطعاً با خدا است، گفت: بسیار کار مقدسی دارید به این ایثار و گذشت خود و به این روحیه جوانمردی خودتان افتخار کنید.

سردار سلامی‌با تاکید بر اینکه اقدامات جمعیت هلال احمر فضیلت ابوالفضلی است، افزود: او که دست و جان خود را داد تا مشکی آب به کودکان برساند عنصر الهام بخش برای اقدامات داوطلبانه است. بهترین پاداش برای عمل کنندگان اجر خدایی است و شما بهترین اجر را با زیارت اباعبدالله گرفتید و با فضائل ابالفضلی پیوند برقرار کردید. بر شما این اقدامات داوطلبانه و خداپسندانه ماندگار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز