خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارسوق ملی فراگیر هندسه ایران و دهمین المپیاد هندسه ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۵۱۳

کارسوق ملی فراگیر هندسه ایران و دهمین المپیاد هندسه ایران ۲۸ مهرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، هندسه یکی از حوزه‌های درخشش تمدن ایرانی- اسلامی است و در آثار علمی دانشمندان گذشته ما نیز نمودی آشکار دارد. هندسه به عنوان یکی از شاخه‌های اصلی ریاضیات، قدمتی باستانی دارد و حل مسائل هندسی به عنوان چالشی خلاقیت‌برانگیز همواره درمیان ریاضی‌دانان و دوست‌داران ریاضیات از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است. 

در سال ۱۳۹۳ جمعی از معلمان و علاقه‌مندان این حوزه با هدف ترویج و عمومی کردن هندسه در سطح کشور و ایجاد بستری مناسب برای ارتباط بین علاقه‌مندان در سرتاسر جهان، اقدام به راه‌اندازی «المپیاد هندسه ایران (IGO)» کردند. 

«المپیاد هندسه ایران» یکی از معدود مسابقات دانش‌آموزی در سطح بین‌المللی است که جمهوری اسلامی ایران مبدع و آغازگر آن بوده‌است. 

شایان ذکر است که امسال در متوسطه اول این رویداد علاوه بر آزمون، اَشکال دیگری نیز دارد. 

مهلت ثبت نام در این کارسوق از ۱۰ لغایت ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ است و آزمون آن نیز در تاریخ ۲۸ مهرماه برگزار خواهد شد. 

دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در برنامه می‌بایست حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۷/۲۰ ثبت نام خود را جهت شرکت در هر یک از برنامه‌های نامبرده از طریق سامانه ثبت نام به نشانی https://og.sampad.gov.ir نهایی کنند. 

تمامی دانش‌آموزان می‌بایست پایه‌ی خود را در سایت مشخص کنند تا در برنامه و ارزیابیِ متناسب با، سن خود شرکت داده شوند. 

هزینه ثبت‌نام هر دانش‌آموز دویست هزار تومان برای شرکت در دوره‌ها است. 

هزینه ثبت‌نام به حساب ۴۱۵۰۲۰۰۱۸۶۰۰۶ نزد بانک ملی ایران یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۷۳۱۲۶۳ به نام دبیرستان فرزانگان امین ۳ اصفهان (نادریان) واریز و رسید پرداخت در سامانه ثبت نام بارگذاری شود. 

دبیرخانه این دوره از کارسوق در دبیرستان فرزانگان امین ۳ اصفهان قرار دارد. 

برای دریافت شیوه نامه اینجا کلیک کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز