خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران؛

کار با کودک سهل و دم‌دستی نیست/ تاکید به اهمیت برنامه آموزشی و کادر تخصصی در کودکستان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۶۶۳

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه کار با کودک سهل و دم‌دستی نیست بر اهمیت برنامه آموزشی و کادر تخصصی در کودکستان‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «علیرضا کریمیان» مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جشن غنچه‌ها که صبح امروز ۱۶ مهرماه در تالار فرهنگ برگزار شد، گفت: امیدواریم سال تحصیلی جدیدی که شروع کردیم همراه با موفقیت و سربلندی برای جامعه دانش آموزان، فرهنگیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت باشد.

کریمیان گفت: گاها مشاهده می‌شود که کودکستان را مرکز خدماتی می‌دانیم. کودکستان مرکز تربیتی و آمادگی است. گاهی فکر می‌کنیم کودکستان صرفا محل نگهداری کودکان است یا صرفا برای بازی کردن و گذران اوقات است. این نگاه اشتباه است.

او گفت: دوره پیش از دبستان برای تمرین مهارت‌های زندگی است و باید به دو مقوله توجه جدی کنیم؛ برنامه آموزشی و کادر تخصصی در کودکستان‌ها.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: این تصور که کار با کودک سهل و دم دستی است خطاست و نگاه راهبردی درستی نیست. نیروهای انسانی کودکستان‌ها باید کاربلد و متخصص باشند. ما نمی‌توانیم بر اساس سلیقه خودمان بدون نگاه علمی و پشتوانه برنامه آموزشی و پرورشی برای کودکان ارائه کنیم.

او اضافه کرد: باید برنامه آموزشی و پرورشی تخصصی برای همه کودکستان‌ها داشت و سازمان تعلیم و تربیت کودک کار بزرگی را شروع کرده و البته که در مورد آموزش و پرورش در کودکستان‌ها تا امروز اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز