خبرگزاری کار ایران

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا:

طرح کروکی الکترونیکی به‌زودی در سراسر کشور اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۷۹۰

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت: تمامی مقدمات اجرایی شدن طرح کروکی الکترونیک فراهم شده است و انشاءالله در آینده نزدیک شاهد اجرای این طرح در سراسر کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمد شرفی صبح امروز در همایش تجلیل از برترین‌های پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: اگر کروکی‌های تصادفات استاندارد نشود، یا حق مردم پایمال می‌شود یا قانون رعایت نمی‌شود و یا حق سازمان‌ها ضایع می‌شود.

وی با بیان این که طرح کروکی الکترونیکی فعلا در استان قم به صورت آزمایشی اجرا می‌شود، افزود: تمامی مقدمات اجرایی شدن طرح کروکی الکترونیک فراهم شده است و انشاءالله در آینده نزدیک شاهد اجرای این طرح در سراسر کشور خواهیم بود. 

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا خاطرنشان کرد: شهروند امروز یک شهروند آگاه است که نیاز دارد خدمات در سطح استانداردهای جهانی به آن ارائه شود، به همین منظور پلیس هم باید روزانه تجهیزات و خدمات خود را به‌روزرسانی کند. 

گفتنی است، صبح امروز یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ همایش تجلیل از برترین‌های پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور سردار سید کمال هادیان‌فر، رئیس پلیس راهور کشور، سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا، علی استاد هاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و جمع دیگری از فرماندهان و کارکنان پلیس راهور در ستاد فرماندهی پلیس راهور فراجا در شهرک آزمایش تهران برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز