خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا تاکید کرد:

مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ یکی از مراکز مهم برای پلیس و مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۸۷۱

فرمانده کل فراجا با حضور در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ به مشکلات انتظامی تعدادی از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری صادر کرد.

به گزارش ایلنا، سردار احمدرضا رادان همزمان با چهارمین روز از «هفته انتظامی»، در آیین رونمایی از مرکز تماس جدید و نرم‌افزار کاربردی ۱۹۷ مرکز نظارت همگانی فراجا گفت: مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ یکی از مراکز بسیار مهم برای پلیس و مردم است و به عنوان پل ارتباطی بین مسئولان فراجا و شهروندان مورد توجه قرار دارد. 

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رونمایی از مرکز تماس جدید و نرم‌افزار کاربردی ۱۹۷ افزود: مرکز تماس ۱۹۷ روزانه با حجم بالای تماس‌های دریافتی روبه‌رو بود و اصلاح روش‌های گذشته به‌منظور بالابردن کارایی مرکز در راستای پاسخگویی مناسب در شأن مردم عزیزمان لازم بود که خوشبختانه با راه‌اندازی مرکز تماس جدید و همچنین نرم‌افزار کاربردی ۱۹۷ در اپلیکیشن «پلیس من» این امکان برای مردم فراهم شده است تا هم از طریق تماس تلفنی و هم از طریق نرم‌افزار به بیان نقطه‌نظرات خود بپردازند. 

رادان در ادامه به قابلیت‌های دیگر نرم‌افزار کاربردی ۱۹۷ اشاره کرد و ادامه داد: با استفاده از این نرم‌افزار تماس‌های مردمی مدیریت می‌شود و امکان رجوع به تماس‌های ازدست‌رفته و مدیریت صندوق‌های پستی فعال‌تر و خدمت‌رسانی به مردم تسهیل خواهد شد. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، در ادامه این برنامه که برخی رؤسای پلیس‌های تخصصی و معاونان فراجا در آن حضور داشتند، سردار رادان به صورت حضوری و تلفنی در جریان مشکلات مردم قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز