خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده فراجا:

دفاع مقدس در مجموعه انتظامی و به‌ویژه مرزبانی ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۸۷۴

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با قدردانی از خانواده عظیم مرزبانان، گفت: دفاع مقدس در مجموعه انتظامی و به‌ویژه مرزبانی ادامه دارد و می‌توان به مرزبانان لقب رزمندگان دفاع مقدس را داد.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی در مراسم تجلیل از خانواده کارکنان ستاد فرماندهی مرزبانی فراجا ضمن تبریک «هفته انتظامی» گفت: خوشحالیم خداوند منان توفیق داد تا در مراسم تکریم از مجاهدان فی‌سبیل‌الله و بی‌توقع در جمع خانواده عظیم مرزبانی انتظامی کشور حضور پیدا کنیم. 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا علی‌الخصوص شهدای مظلوم مرزبانی فراجا و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) اظهار داشت: آرامشی که امروز در کشور حکفرماست، به لطف مجاهدت‌های شما مرزبانان و سایر همرزمان‌تان در مجموعه انتظامی کشور است. 

رضایی با اشاره به دعای امام سجاد (ع) در وصف مرزبانان و جایگاه والای یک مرزبان، عنوان کرد: یک مرزبان در نزد مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و مردم به عملکرد مرزبانان در حراست و پاسداری از حدود و ثغور ایران اسلامی می‌بالند و به آنها لطف دارند؛ ما هم افتخار می‌کنیم هم‌رزم شما مرزبانان هستیم. 

این مقام ارشد انتظامی خطاب به همسران نیروهای مرزبانی فراجا گفت: شما و خانواده‌های گرامی افتخارتان این است که همسر مرزبان دارید. امنیت و آرامش از مرز شروع می شود آن هم در این کشور و نظام مقدس، آرامش این مجلس و امنیت آن به پاس فداکاری‌های مرزبانان و شهدای مظلوم مرزبانی است که جا دارد یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم. 

رضایی با اشاره به نقش پلیس‌های تخصصی و انتظامی کشور در امنیت ایران اسلامی گفت: مجموعخه انتظامی کشور وظیفه مهمی در تامین امنیت مرز تا مرکز دارد که ویژه آن مرزبانی است، دفاع مقدس در انتظامی و به‌ویژه مرزبانی ادامه دارد و می‌توان به مرزبانان لقب رزمندگان دفاع مقدس را داد. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، در این مراسم با حضور سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی، سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا و سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از تعدادی از خانواده شهدا، جانبازان و همکاران متوفی مرزبانی فراجا تجلیل و قدردانی شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز