خبرگزاری کار ایران

وزش باد شدید و بارش پراکنده باران در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۲۳۲

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، از امشب تا روز پنجشنبه (۱۷ تا ۲۰ مهرماه) به‌تناوب در بعضی ساعات وزش باد شدید و از بعد از ظهر روز چهارشنبه تا روز جمعه (۱۹ تا ۲۱ مهرماه) در برخی ساعت‌ها بارش پراکنده باران در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران، امروز آسمان این استان صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات نیمه‌ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد در بعضی ساعت‌ها خواهد بود. 

از امشب تا روز پنجشنبه (۱۷ تا ۲۰ مهرماه) به‌تناوب در بعضی ساعات وزش باد شدید، در نیمه جنوبی و غربی استان تهران گاهی وزش باد خیلی شدید و خیزش موقت گرد و خاک مورد انتظار است.

از بعد از ظهر روز چهارشنبه تا روز جمعه (۱۹ تا ۲۱ مهرماه) در بعضی ساعات در سطح استان تهران بارش پراکنده باران، در ارتفاعات و نواحی غربی گاهی رگبار و رعد و برق و در قله‌ها با احتمال بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز افزایش نسبی دما و روز پنجشنبه کاهش محسوس دما در سطح استان مورد انتظار است.

آسمان شهر تهران فردا (۱۸ مهرماه) کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد و طی ‌چهارشنبه (۱۹ مهرماه) کمی ابری تا نیمه‌ابری، گاهی همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است، فیروزکوه با کمینه دمای ۴ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز