خبرگزاری کار ایران

سامانه صدور گواهینامه تا ۲ هفته آینده عملیاتی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۷۲۸

معاون اجرایی پلیس راهور گفت: سامانه و زیرساخت‌های صدور گواهینامه آماده شده است و ظرف دو هفته آینده عملیاتی می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رمضانی درباره موضوع هوشمندسازی نرم‌افزارهای پلیس راهور اظهار داشت: همکاران ما خدمات صادقانه خود را به مردم ارائه می‌کنند و در راستای ایمنی و امنیت مردم به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.

وی افزود: تدبیر فرمانده کل انتظامی کشور و رئیس پلیس راهور فراجا بر این است که هوشمندسازی در تمام فرآیندها اعم از خدمات ترافیک و عملیات ترافیک پیاده‌سازی شود تا به وسیله یک هوشمندسازی دقیق و درست، بهترین تصمیمات مدیریت و استراتژیک گرفته شود و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

معاون اجرایی پلیس راهور با بیان این که زیرساخت‌های مورد نیاز برای خدمات ترافیکی شامل شماره‌گذاری و اجراییات و صدور گواهینامه از دو سه سال قبل فراهم شده است، گفت: اکثر فرآیندهای شماره گذاری به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام می‌شود و در تلاش هستیم که مردم برای دریافت خدمات ترافیک به صورت ارزان و دقیق و سریع، کمترین مراجعه حضوری را داشته باشند تا در وقت و انرژی شهروندان صرفه‌جویی شود.

رمضانی تاکید کرد: در حال حاضر بخش عمده‌ای از فعالیت‌های شماره‌گذاری و تعویض پلاک و پرداخت خلافی و عوارض روی سکوی اینترنتی و از طریق اپلیکیشن «پلیس من» قابل انجام است و این خدمات و همچنین عملیات تعیین اصالت خودرو ظرف ۴۵ دقیقه انجام می‌شود.

وی با بیان این که سامانه و زیرساخت‌های صدور گواهینامه آماده شده است و ظرف دو هفته آینده عملیاتی می‌شود، اظهار داشت: مردم برای درخواست تعویض و دریافت المثنی گواهینامه، دیگر لازم نیست به مراکز پلیس راهور مراجعه حضوری داشته باشند و از طریق اپلیکیشن «پلیس من» می‌توانند این خدمات را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

معاون اجرایی پلیس راهور در پایان خاطرنشان کرد: ما در حوزه عملیات ترافیک، در تلاش هستیم که سخت‌افزارها و نرم‌افزارها را پیش‌بینی کنیم و مدیریت هوشمند ترافیک را در دستور کار داشته باشیم؛ مانند عملیات ترافیک اربعین که یک عملیات منحصر به فرد و گسترده بود و با فناوری‌ها و همکاری بخش‌های مختلف توانستیم مدیریت هوشمند ترافیک را اعمال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز