خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی؛

کتاب درسی به مقدار کافی و نیاز دانش آموزان کشور تولید و توزیع شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۹۶۴

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: سامانه فروش و توزیع کتاب‌های درسی برای ثبت سفارش دانش آموزانی که ثبت سفارش کتاب درسی نکرده و یا رشته تحصیلی و پایه تحصیلی خود را تغییر داده‌اند و نیاز به اصلاح سفارش دارند تا ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ فعال است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، محمد علوی تبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان گفت: کتاب درسی به مقدار کافی و نیاز دانش آموزان کشور تولید و در سطح ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق توزیع شده است. 

علوی تبار ادامه داد: دانش آموزانی که تاکنون سفارش کتاب درسی خود را در سامانه ثبت نکرده اند، سریعاً جهت ثبت سفارش کتاب درسی خود اقدام نموده و کتاب درسی را از محل تحصیل خود دریافت نمایند. 

معاون سازمان پژوهش افزود: سامانه فروش و توزیع کتاب‌های درسی برای ثبت سفارش دانش آموزانی که ثبت سفارش کتاب درسی نکرده و یا رشته تحصیلی و پایه تحصیلی خود را تغییر داده‌اند و نیاز به اصلاح سفارش دارند تا ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ فعال است. شایسته است اولیای محترم و دانش آموزان گرامی در فرصت زمانی باقیمانده نسبت به ثبت یا اصلاح سفارش کتاب درسی خود اقدام نمایند. 

علوی تبار گفت: با توجه به اینکه ثبت سفارش کتاب درسی و اصلاح سفارش منوط به ثبت نام قطعی دانش آموزان در سیدا است، ضرورت دارد مدیران محترم مدارس، نسبت به ثبت نام قطعی تمامی دانش آموزان در سیدا اقدام و جهت ثبت سفارش فردی یا گروهی دانش آموزان بدون سفارش کتاب، اقدام نمایند. 

درپایان لازم به ذکر است برای ثبت یا اصلاح سفارش کتاب‌های درسی و یا مشاهده محل دریافت کتاب به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، به نشانی (my. gov. ir، my. medu. ir، irtextbook. ir) مراجعه نمایید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز