خبرگزاری کار ایران

انهدام باند قاچاق و توزیع مواد روانگردان و کشف ۲۰ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۲۶۵

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از کشف ۲۰ کیلو گرم مواد روانگردان مهلک شیشه خبر داد.

به گزارش ایلنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ «حسین باباپور» در تشریح این عملیات عنوان داشت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران اداره عملیات ویژه این پلیس با استفاده از کلیه زیرساخت‌های اطلاعاتی و توان نیروی انسانی موفق به رصد و شناسایی یک باند قاچاق مواد روانگردان شدند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: این باند، مواد روانگردان و مخدر را از استان‌های شرقی کشور به مقصد تهران به سرکردگی یکی از قاچاقچیان سابقه دار منتقل می‌کردند که با توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و با اقدامات شبانه روزی، سرکرده باند و همدستان وی شناسایی شدند. 

وی ادامه داد: ماموران عملیاتی این پلیس، در قالب چند تیم متشکل از مامورین مجرب و پس از توجیه و ابلاغ آموزش‌های لازم با هماهنگی مرجع قضایی و با رعایت موازین شرعی و قانونی در عملیاتی غافلگیرانه به مخفیگاه این باند ورود و پس از بازرسی دقیق محل ۲۰ کیلوگرم مواد روانگردان «شیشه» کشف کردند. 

همچنین، سه تن از اعضای این باند نیز دستگیر و برای تحقیقات به مرجع قضایی تحویل شدند. /

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز