خبرگزاری کار ایران

کشف سوله بزرگ پوشاک قاچاق/ جلوگیری از ورود محموله به بازار

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۲۷۰

فرمانده انتظامی استان، از کشف پوشاک قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در قرچک، خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «دلاور القاصی مهر» در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر وجود یک سوله بزرگ انواع پوشاک قاچاق در قشلاق جیتو شهرستان قرچک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی ادامه داد: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند محل این سوله را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام و به بازرسی از آنجا پرداختند. 

این مقام انتظامی اعلام داشت: در بازرسی از این سوله، انواع پوشاک زنانه و بچگانه کشف شد، که برابر نظریه کارشناسان ارزش این محموله ۸۰ میلیارد ریال برآورد شد. 

فرمانده انتظامی استان گفت: با عنایت به اینکه محل سوله پلمب شد، در این راستا یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد. 

سردار «القاصی مهر» در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ و یا سامانه پیامکی ۱۱۰۲۱۱ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز