خبرگزاری کار ایران

تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی در صحن شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۹۲۳

صبح امروز در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران، از ورزشکاران مدال‌آور بازی‌های آسیایی هانگژو تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران از افتخار آفرینی ورزشکاران تهران در مسابقات آسیایی هانگژو تقدیر کرد.

حسین اوجاقی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این جلسه با بیان این که چهار دسته ورزش شامل تعلیم - تربیتی، همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای وجود دارد، اظهار داشت: در جامعه فعلی ۶۵ درصد مردم شهر ما دچار کم‌تحرکی هستند و میانگین فعالیت بدنی در تهران ۱۳ دقیقه است، در حالیکه استاندارد جهانی ۵۰ دقیقه است.

وی با اشاره به ابتلای ۲۰ درصد از مردم تهران به دیابت، یادآور شد: آنچه در ورزش شهروندی وجود دارد، ترویج ورزش همگانی و استعدادیابی و همچنین کمک به ورزش قهرمانی است که در همین راستا رویداد «قهرمان شهر» با نگاه به افزایش سرانه ورزش در پایتخت برگزار شد.

اوجاقی با بیان این که نگاه به نخبگان ورزشی باعث تشویق مردم به ورزش می شود، تصریح کرد: ورزشکاران در موضوع اخلاق نیز الگو بوده و هستند.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، در ادامه این جلسه، از جمعی از ورزشکاران مدال‌آور بازی‌های آسیایی هانگژو شامل یونس امامی، علی داوودی، محسن محمدسیفی، ملیکا میرحسینی، زهرا کریمی، ملیکا امیدوند، سید کیا اسکندانی حسینی در صحن شورای شهر تهران تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز