خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره توان‌افزایی در سیلاب برای تیم‌های واکنش سریع هلال احمر و مدیریت بحران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۹۱۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از برگزاری دوره توان‌افزایی در سیلاب و زندگی در شرایط سخت ویژه تیم‌های واکنش سریع هلال احمر چهار استان و مدیریت بحران شهرداری تهران در فشافویه شهرستان ری خبر داد.

به گزارش ایلنا، دوره توان‌افزایی در سیلاب و زندگی در شرایط سخت ویژه اعضای تیم‌های واکنش سریع هلال احمر از چهار استان تهران، قم، البرز و مرکزی و نیز اعضای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران از ۴ آبان ماه آغاز شد و تا امروز به مدت دو روز با عنوان طرح ملی سنجش آمادگی تیم های عملیاتی در فشافویه شهرستان ری برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران و دیگر مسئولان از این دوره بازدید کردند.

شاهین فتحی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک و تمرین عملیات جستجو و نجات و اسکان اضطراری میان دستگاه‌های تخصصی و عملیات اضطراری تاکید کرد و ضمن تقدیر از اقدام مجموعه شهرداری تهران و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برای برگزاری این دوره آموزشی اظهار کرد: این اقدام با ایجاد تعامل بین بخشی میان دستگاه‌های تخصصی، خدمات اضطراری و امدادی، موجب بهبود و تسهیل در کمک‌رسانی به مردم در زمان وقوع حوادث و سوانح طبیعی خواهد شد.

وی با بیان این که یکی از مخاطرات شایع در شهر و استان تهران سیلاب‌ است، افزود: از این رو، دستگاه‌های تخصصی و خدمات امدادی باید برای مدیریت این نوع حوادث خود را آماده کنند.

براساس اعلام روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران، فتحی در پایان بیان کرد: افزایش همکاری و تعامل میان دستگاه‌های تخصصی و سازمان‌های امدادی و اضطراری یک مساله بسیارمهم و ضروری است و لازم است این تمرین و آموزش برای عملیات جستجو و نجات، اسکان اضطراری نیز برگزار شود و بدون شک، این اقدامات و آموزش‌ها از اهمیت و اثربخشی بسیاری برخوردار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز