خبرگزاری کار ایران

مقدمات اجرای طرح جامع پسماند شهرتهران در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۹۶۵

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: مقدمات اجرای طرح جامع پسماند شهر تهران در حال انجام و قرادادهای آن در حال تهیه است اما برای اجرای آن سایر نهادها نیز باید کمک کنند تا مشکلات برطرف شود.

 

به گزارش ایلنا هجدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی استان تهران به بررسی مشکلات شهرستان ری اختصاص یافت و یکی از دستورکارهای اصلی این جلسه بررسی مشکلات و معضلات زیست محیطی این شهرستان از جمله مسأله آرادکوه بود.

حسین نظری - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران - در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقدمات اجرای طرح جامع پسماند شهر تهران در حال انجام است و قرادادهای آن در حال تهیه و انعقاد است اما برای اجرای آن سایر ارگان‌ها و نهادها نیز باید به اندازه سهم خود تلاش و به شهرداری کمک کنند تا مشکلات برطرف شوند.

همچنین جعفر بندی شربیانی - رئیس شورای اسلامی شهرستان ری - نیز گفت: اجرای طرح جامع پسماند شهر تهران به عنوان یک سند فرادستی مهم می تواند بسیاری از مشکلات حوزه پسماند را حل و فصل کند؛ به گونه ای که ورودی زباله به آرادکوه را به حداقل برسانیم.

به گزارش شهر، وی در پایان اظهارکرد: پردازش زباله داخل شهر تهران و در مناطق به صورت سطحی این امید را می دهد که ورودی حدود ۵ تا ۶ هزار تن زباله در روز به آرادکوه به نصف برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز