خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران اعلام کرد:

بیشترین روکش آسفالت در منطقه ۴ اجرا شده است/ توضیح درباره برنامه احداث ۳ آرامستان جدید

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۱۸۶

معاون شهردار تهران با بیان این که در منطقه ۴ بیش از همه مناطق روکش آسفالت اجرا شده است، گفت: برنامه‌ریزی برای احداث سه آرامستان جدید در شهر تهران، مشاور خاص خود را دارد و مشاور مطالعات را بررسی می‌کند و نقاطی که امکان آن وجود دارد، مشخص خواهد شد و پس از تکمیل و نهایی شدن بررسی‌ها، برای تصویب به شورای شهر ارائه می‌شود.

به گزارش ایلنا، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴ که صبح امروز (شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲) در قالب هفتاد و نهمین پویش امید و افتخار برگزار شد، گفت: این روزها شاهد فجیع‌ترین جنایت‌ها و سخت‌ترین روزها علیه مردم فلسطین هستیم که در طول تاریخ کم‌نظیر است. 

وی افزود: امروز شاهد افتتاح ۸ پروژه‌ در منطقه ۴ شهرداری تهران هستیم که شاخص‌ترین آن اسکان کارگری است که نمونه‌ای از توجه به قشر زحمت‌کش پاکبانان و کارگران شهرداری است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: امروز هفتاد و نهمین پویش امید و افتخار است که با تدبیر شهردار تهران مبنی بر اینکه ما بدهکار مردم هستیم، راه‌اندازی شد و دراین پویش ادعا کردیم که هر شنبه پروژه‌ای را افتتاح خواهیم کرد؛ این به معنی آن است که شهرداری از رکود خارج شده و به دنبال تلاش و برنامه‌ریزی و هزینه کردن برای شهر است.

نظری همچنین اظهار داشت: منطقه ۴ از نظر وسعت و جمعیت منطقه‌ای ویژه است و ظرفیت و موقعیت بی‌نظیر و نیاز به توجه بیشتری دارد که امیدواریم با همت شهرداری این منطقه، مسائل مد نظر شهردار تهران در منطقه ۴ پیگیری شود. 

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران در ادامه نظری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۸ پروژه‌ای که امروز افتتاح شد، بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه برداشته است، هر پروژه شهری خدماتی به مردم ارائه می‌دهد و به عنوان مثال، در منطقه ۴ بیش از همه مناطق روکش آسفالت اجرا شده است. 

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص ایجاد آرامستان‌های جدید در سه نقطه شهر تهران گفت: این موضوع مشاور دارد و مشاور مطالعات را بررسی می‌کند و نقاطی که امکان آن وجود دارد، مشخص خواهد شد و پس از تکمیل و نهایی شدن بررسی‌ها، برای تصویب به شورای شهر ارائه می‌شود.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، نظری در پایان گفت: موضوع برنامه‌ریزی برای احداث آرامستان‌های جدید از قبل سابقه داشته است و در این دوره نیز پیگیری‌هایی انجام می‌شود و امیدواریم حداقل یک نقطه از این آرامستان‌ها را امسال به شورا ارائه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز