خبرگزاری کار ایران

جلوگیری پلیس ایران از قاچاق ۲۷۰ کیلوگرم شیشه و تریاک به امارات

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۶۷۴

رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف بیش از ۲۷۰ کیلوگرم مخدر شیشه و تریاک از یک کامیون حامل بار پیاز به مقصد امارات متحده عربی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران یگان حفاظت گمرک در مرز دوغارون، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور ایران از سمت یکی از همسایگان شرقی به یک دستگاه کامیون حامل کالیی ترانزیتی پیاز به مقدار ۲۳ تن و ۹۲۰ کیلوگرم مشکوک شدند. در همین راستا نیز کارکنان یگان حفاظت گمرک مستقر در محل اقدام به هدایت خودرو به محل بازرسی کردند و با استفاده از تجربه خود و سگ‌های موادیاب موفق به کشف ۱۳ بسته حاوی ۲۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از میان پیازها شدند.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا ادامه داد: پس از بررسی دقیق مواد مخدر مکشوفه، مشخص شد مقدار ۲۵۰ کیلو و ۴۹۸ گرم از مواد مخدر کشف‌شده از این کامیون از نوع شیشه و ۱۸ کیلو و ۷۵۸ گرم آن نیز از نوع تریاک است.

براساس اعلام پایگاه خبری پلیس، بنی‌اسدی‌فر در پایان تصریح کرد: موادمخدر مکشوفه و راننده خودرو برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند. این کامیون قرار بود این حجم از پیاز را برای ترانزیت به مقصد کشور امارات متحده عربی به سمت بندر شهید رجایی در بندرعباس حمل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز