خبرگزاری کار ایران

صدور مجوز اولین دوره آموزشی مبارزه با پولشویی دانشگاه علمی کاربردی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۰۷۷

تفاهم نامه فیمابین دانشگاه جامع علمی کاربردی و وزارت اقتصاد و دارایی با صدور مجوز اولین دوره آموزشی مبارزه با پولشویی اجرایی شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، پیرو انعقاد تفاهم‌نامه فیمابین مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد و دارایی و دانشگاه جامع علمی کاربردی درخصوص مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم، کارگروه دوره‌های آموزش عالی کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی اولین مجوز برگزاری دوره‌های کوتاه مدت تخصص محور مبارزه با پولشویی کشور را صادر کرد. 

دکتر وحید بیگدلی راد مدیرکل دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه با اعلام این خبر افزود: جهت اجرایی شدن این تفاهم‌نامه که با هدف آموزش و توانمندسازی مشمولان قانون مبارزه با پولشویی و اشخاص علاقه‌مند به حوزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم (AML/CFT) از طریق تدوین و برگزاری دوره‌های آموزشی تک‌پودمان و کوتاه مدت منعقد شده است در هشتاد و هشتمین جلسه کارگروه دوره‌های آموزش عالی کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی، مجوز اولین دوره مبارزه با پولشویی کشور برای مرکز آموزش علمی کاربردی نیروی انتظامی هرمزگان صادر شد. 

دکتر بیگدلی راد در ادامه گفت: این دوره برای کارکنان گمرک و بنادر استان هرمزگان برگزار می‌شود و اهدافی همچون آشنایی با فرآیند و مصادیق پولشویی، آشنایی با آثار و تبعات اقتصادی، اجتماعی و بین‌المللی پولشویی و آشنایی با قوانین و مقررات لازم‌الاجرای مبارزه با پولشویی را خواهد داشت. 

مدیرکل دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه‌های مهارتی کشور ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مطابق تفاهم‌نامه منعقده با مرکز اطلاعات مالی، مرجع مورد تایید وزارت اقتصاد و دارایی برای برگزاری دوره‌های کوتاه مدت مرتبط با مبارزه با پولشویی می‌باشد. 

گفتنی است سازمان‌ها و نهادهای مشمول قانون مبارزه با پولشویی (مصوب ۱۳۹۷) می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت شرکت کارکنان خود در دوره‌های مذکور، از طریق سامانه ساتب به آدرس https://sateb.uast.ac.ir و یا شماره تماس ۸۲۷۷۶۶۲۳ اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز