خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی فراجا خبر داد:

کشف ۶ تن مواد مخدر در مرزهای دریایی جنوب شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۱۰۹

فرمانده مرزبانی فراجا از موفقیت مرزبانان غیور در کشف محموله ۶ تنی مواد مخدر در مرزهای دریایی جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح جزئیات موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در کنترل مرزهای آبی کشورمان گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر آب‌های سرزمینی در دریای عمان، از فعالیت دو باند کلان قاچاق مواد مخدر برای جابه‌جایی محموله های سنگین مواد مخدر در محدوده آب‌های انحصاری کشور و ورود آن به ایران اسلامی مطلع شدند. 

وی افزود: مرزبانان بلافاصله با اقدامات عملیاتی، طی دو عملیات قاچاقچیان را که سعی در عبور مواد افیونی از طریق مرزهای آبی به داخل کشور داشتند را در دریا مشاهده کردند و با تکنیک‌های رزمی و دریایی و درگیری مسلحانه، آنها را در دریا زمین‌گیر کردند و ناکام گذاشتند. 

گودرزی با بیان این که در این رابطه ۱۳ نفر دستگیر شدند و یک لنج و ۳ فروند قایق توقیف شده است، اظهار داشت: با هوشیاری مرزبانان، ۶ تن انواع مواد مخدر شامل ۵ تن و ۴۹۷ کیلوگرم حشیش، ۲۶۴ کیلوگرم شیشه، ۲۳۰ کیلوگرم تریاک و ۹ کیلوگرم هروئین کشف شد. 

فرمانده مرزبانی فراجا، مرزهای کشور را برای قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت، ناامن دانست و گفت: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی بر مرزهای کشور، با هرگونه قاچاق مواد افیونی در مرزها به صورت قاطع و سخت برخورد خواهند کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز