خبرگزاری کار ایران

نقشه عجیب یک پسر برای ربودن پدرش در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۸۲۷

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی خبر داد که با همدستی چند نفر دیگر اقدام به ربودن پدرش کرده بود.

به گزارش ایلنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ چندی پیش و در پی اعلام وقوع یک فقره آدم‌ربایی در غرب تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان در گام نخست با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی در محل آدم‌ربایی به سرنخ‌هایی در این خصوص دست پیدا کردند.

وی با اشاره به نتایج به‌دست‌آمده از تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: کارآگاهان متوجه شدند که اواسط شهریورماه سال جاری سه مرد بدون پوشش ظاهری اعم از ماسک و کلاه و با استفاده از سلاح سرد به یک ساختمان وارد شدند و پس از نیم‌ساعت فردی را به صورت مجروح و با دست و چشمان بسته از ساختمان خارج کرده و با یک خودروی پراید به مکان نامعلوم منتقل کرده‌اند.

ولی‌پور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در ادامه با استفاده از شیوه‌های کشف جرم متوجه شدند که فرد ربوده‌شده مدت‌ها با همسر و فرزند خود اختلاف داشته است و در روز حادثه، ربایندگان با هماهنگی پسر وی به ساختمان وارد شده‌اند. در همین راستا نیز با هماهنگی‌های قضایی و با اعطای نیابت، فرزند این فرد در یک از شهرستان‌های حومه شهر تهران دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت:‌ متهم در بازجویی اولیه صراحتا حقایق را اقرار کرد. در ادامه نیز کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ با استفاده از فنون بازجویی موفق شدند که محل نگهداری فرد ربوده‌شده را شناسایی کنند و در یک عملیات ضربتی و منسجم دو تن از ربایندگان را نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: کارآگاهان با شناسایی محل نگهداری فرد ربوده‌شده، این فرد را آزاد کردند. البته با توجه به شدت جراحاتی که به وی وارد شده بود، او به بیمارستان منتقل شد. برای متهمان نیز پرونده‌ای تشکیل شد و هر سه نفر به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز