خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۳۰ کیلوگرم شیشه در شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۹۴۸

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی مواد روانگردان در شرق تهران خبر داد و گفت: در این عملیات از مخفیگاه متهم ۱۳۰ کیلوگرم ماده افیونی شیشه کشف شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه‌جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با انجام اقدامات پلیسی گسترده موفق به ردگیری یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای که از عاملان اصلی تهیه و قاچاق محموله‌های مواد مخدر و روانگردان در پایتخت است، شدند و با گسترش اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه سوژه شناسایی شد و تحت رصد قرار گرفت. 

وی افزود: با مراقبت لحظه به لحظه فعالیت‌های متهم در نهایت برای مامورین مسجل شد که سوژه مقادیر قابل توجهی  مواد روانگردان را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده است و قصد توزیع گسترده آنها را در شهر تهران دارد که بلافاصله، پس از هماهنگی با مراجع قضایی، ماموران پلیس موفق شدند ضمن رعایت کلیه موازین قانونی و حقوق شهروندی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کنند و در بازرسی انجام‌شده از مخفیگاه وی، ۱۳۰ کیلو ماده روانگردان شیشه کشف شد. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ضمن تشکر از ماموران انتظامی و عوامل دخیل در دستگیری این مجرم، اظهار داشت: متاسفانه یکی از اعتیادآورهای بسیار خطرناک و خان‌مانسوز، شیشه است که علاوه بر اعتیاد و مشکلات مرتبط با آن، به دلایل ساختار صنعتی خود می‌تواند استفاده‌کنندگان را گاهی مبدل به یک جانی خطرناک کند که در این خصوص نیز حوادث تلخی به وقوع پیوسته است. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، باباپور در پایان گفت: از آحاد مردم به‌ویژه جوانان عزیز تقاضا داریم به سمت اعتیاد و مصرف مواد مخدر و روانگردان نروند، چراکه به جز آسیب و تهدیدات بسیار جدی جسمی و روانی آن برای مصرف‌کنندگان، قانون‌گذار نیز در این خصوص قوانین بسیار سختگیرانه و غیرقابل اغماضی وضع کرده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز